Autres publications
Analyses Méthodologiques:
Röhlke, Leo; Herzing, Jessica M. E. (2024). Collecting Occupational Information from Young Children – Coding Procedures and Data Quality. University of Bern, Interfaculty Centre for Educational Research. doi:10.48620/36431.
Documentation:
Herzing, Jessica M. E.; Röhlke, Leo; Erzinger, Andrea B. (2023). DigiPrim as an add-on study of the ÜGK / COFO / VECOF 2024 (HarmoS 4) Field Trial 2022: Study Description. University of Bern, Interfaculty Centre for Educational Research.
Données du Questionnaire pour la direction de l’établissement
- Study Description DigiPrim
- Data Manual Schulleitungsfragebogen
- Codebook Schulleitungsfragebogen
- Technischer Bericht Schulleitungsfragebogen, Erläuterungen zu Skalen und Konstrukten im Schulleitungsfragebogen
Données du Questionnaire pour les parents
- Study Description DigiPrim
- Data Manual Elternfragebogen
- Codebook Elternfragebogen
- Technischer Bericht Elternfragebogen, Erläuterungen zu Skalen und Konstrukten im Elternfragebogen
Articles de blog:
Röhlke, Leo (2023). Children’s unequal use of digital technology – the nuanced role of (socioeconomic) context. BELONG blog, Universität Oslo.